Testvért a gyerkőcnek, gyerekzsivajt az életedbe!

Biztatás - első, második, harmadik... - gyerek vállalására. Biztatás gyermekvállalásra kis korkülönbséggel. Egy (majdnem) háromgyermekes anya tapasztalatai. A gyermekek számával teher hatványozódik, de az öröm megfizethetetlen.

Friss topikok

Címkék

2 éves gyermek (6) agykontroll (2) alhasi görcsök (1) altatás (1) altatási módszer (1) alvás (2) antibiotikum (1) anya (31) anyabarát (1) anyai (1) anyai ösztön (1) anyaság (4) anyatej (2) anyuka (4) Anyukám (4) apa (6) arany (1) aranyköpések (2) aranyszabály (3) arany középút (2) autó (1) baba (44) bababolt (1) babakocsi (7) baba elvesztése (1) barna folyás (2) beöntés (1) Béres csepp (1) beszoktatás (2) beteg (4) betegség (2) betegségek (2) beteg gyerek (1) biciklizés (2) bigyó (1) bizalom (2) biztonságérzet (1) body (2) bölcsöde (1) boldog gyerekkor (4) bringabarát (1) Broncho-Vaxom (1) c-vitamin (2) cipő (1) család (6) családalapítás (1) császármetszés (1) csecsemő (4) cumi (3) cumisüveg (2) dackorszak (3) dal (1) dalok (1) dicséret (1) Dr. Vekerdy Tamás (2) Édesanya (1) édesanya (5) édesapa (1) édesség (1) egészséges (5) egészséges baba (1) ego (2) éjszaka (1) életszeretet (1) élmény (1) első baba (1) első harmad (3) embrió (1) embrionális elhalás (1) endometrózis (1) engedékeny (1) érintés (1) étel (1) etetés (1) étkezés (1) Facebook (1) fájás (7) fantáziavilág (2) farfekvés (3) fejlesztő játék (3) fejlődés (5) fejvégű (2) félelem (2) félelmek gyerekvállalástól (1) férj (4) figyelem (1) finomság (1) fiú (4) fiúnév (1) Flavokids (1) fogamzásgátló (1) fogamzóképesség (1) fogyasztói társadalom (2) fogzás (1) friss (1) friss levegő (1) gátmetszés (1) genetikai rendellenesség (1) gyaloglás (1) gyerek (38) gyerekek (30) gyerekszoba (1) gyerekülés (1) gyerekvállalás (1) gyerkőc (15) gyerkőcök (3) gyermek (38) gyermekkor (7) gyermeknevelés (3) gyermekorvos (4) gyermekpszichológus (1) gyermekszám (1) gyermekvállalás (1) gyermek utáni (1) gyógyszer (1) hálószoba (1) hálózsák (1) hányás (3) hányinger (3) háromgyerekes (3) hasfájós (1) hideg vizes lepedő (2) hiszti (9) homogén csoport (2) hordozó (1) hordozókendő (1) hormon (3) hormonok (4) hormonrendszer (1) Hugi (7) hugi (10) hűtőfürdő (2) hüvelyi út (2) idomított gyermek (1) immunerősítés (1) immunerősítő (2) immunrendszer (1) influenza (1) játék (5) játékbolt (1) játszani (1) játszék (1) jósló fájás (1) kamaszkor (1) képesség (1) kerékpár (4) kerékpározás (1) kézrátétel (1) Kicsfiam (1) kicsifiam (7) Kicsifiam (14) Kicsifiú (4) kicsifiú (3) kiságy (2) kisbaba (1) kiscsoport (3) Kisfiam (14) kisgyermek (5) kismama (11) kismamablog (5) kistestvér (6) kocsi (1) kórház (11) korkülönbség (4) következetesség (1) közelség (1) középső gyerek (1) középút (1) kreatív (2) kreativitás (2) külön szoba (1) lándzsás útifű szirup (1) lány (5) lánynév (1) láz (5) lázcsillapítás (3) lázcsillapító (2) lázmérő (1) legkisebb gyerek (1) légzésfigyelő (1) levegő (1) liberális (1) magas láz (3) magzat (10) magzatvíz (4) megbetegedés (1) méhészet (1) méhösszehúzódás (1) mellbimbó védő (1) mellfeszülés (3) mellszívó (1) menstruáció (5) menzesz (3) mese (3) mesekönyv (1) mesél (2) méz (2) missed ab (2) mondókák (2) mozgás (3) mozgásfejlődés (1) multivitamin (1) nagycsalád (2) Nagylány (17) nagylány (10) nagylányom (7) Nagylányom (27) nagyszülő (1) nagyszülők (1) nagy testvér (1) nappali alvás (1) nátha (1) nehéz (1) név (1) nevelés (3) nőgyógyász (10) Nők Lapja (1) NST (5) nst (2) nyugtatás (1) öccs (4) ölelés (1) önbizalom (3) orrváladék (1) orvos (3) ösztön (1) ovi (14) óvoda (7) óvodapedagógus (2) óvodaválasztás (2) óvodaváltás (1) óvónéni (3) óvónő (6) ovuláció (1) paraj (1) pecsételő vérzés (1) pelenka (2) peteérés (4) petefészek (1) pocak (1) pólya (1) popsitörlő (1) pozitív terhességi teszt (1) propolisz (2) propoliszos méz (1) recept (2) reszelt répa (1) ringatás (1) rugdalózó (2) ruhadarabok (1) ruhák (2) sajt (1) sejtlátó (2) simogatás (1) sír (1) sírás (4) spenót (1) szabály (1) szabályok (2) székrekedés (1) személygépjármű (1) szeparációs szorongás (1) szeretet (6) szívműködés (1) szívünk ovija (2) szobatisztaság (1) szopás (2) szopizás (1) szopizni (1) szopni (1) szoptat (2) szoptatás (3) szül (9) szülés (11) szülésfelkészítő tanfolyam (1) szülés történetek (3) születés (3) születési sorrend (1) szülő (17) szülők (1) tágulás (1) találékonyság (1) talpmasszázs (1) tanulás (1) táplálkozás (1) teherbeesés (2) terhes (3) terhesség (12) terhességi hét (4) terhességi teszt (3) testvér (11) testvérfellépő (1) testvérféltékenység (3) testvéri szeretet (1) tészta (1) többgyermekes édesanyák (1) türelem (1) újszülött (6) utánzás (1) vágy (1) válogatós gyerek (1) változás (1) várandósság (6) védőnő (1) védőoltás (1) vegyes csoport (1) vérzés (4) világra hoz (1) vírus (1)

Így születnek a villámbébik

2012.03.23. 22:16 - Gólyabarát

Címkék: anya nőgyógyász kórház baba magzatvíz fájás nst nagylány szül tágulás szülés történetek jósló fájás

Akkor nosztalgiázásra fel! Így 10 héttel a szülés előtt mind gyakrabban jut eszembe, hogy is zajlott az első két kicsi babám világra jövetele.. Csodás, fantasztikus dolog, melyet szívem szerint újra meg újra átélnék. Kedvenceim a szülés-történetek, nagyon szívesen olvasom őket! Kérlek, osszátok meg velem/velünk a Tiéteket, ha van kedvetek! :)

Nagylány. Így nevezem, de hogy milyen pici volt, amikor megszületett! Ma már csak ködös emlék a 48 centis és 2810 grammos újszülött! Október 24-re voltam kiírva, és 7-én éppen a kötelező NST-n vettem részt. Érezgettem én, hogy néha fájdogál a hasam, de mivel a megyei kórházunk NST gépe nem jelzett fájásokat, én magam sem törődtem velük. Orvosom ugyacsak megvizsgált, és azt mondta, van még idő. Hát duplán megerősödött bennem, hogy még nem kell foglalkoznom a szülés gondolatával (kell, hogyne, csak nem úgy)! Estére picit gyakrabban és erősebben éreztem a fájásokat, de elkönyveltem: nyilván ez a jósló fájás.. Éjszaka ért haza a férjem a munkából, és annyira nem tulajdonítottam jelentőséget az eseményeknek, hogy nem is mondtam neki semmit. Az éjszaka folyamán "aludtam-felébredtem-kényelmes pózt kerestem-nem fájt annyira-aludtam" sor ismétlődött. Ééés nem, nem, nem gondoltam, hogy szülni fogok! Aztán 5 óra 40 perckor egy kevés vér távozott belőlem (lehet, hogy épp az volt a nyákdugó, vagy tágulásos vérzés - azt már csak a jóég tudja). No, ekkor megijedtem, felébresztettem a férjemet, hívtuk apósomékat, és gooo! Én addig, amíg meg nem érkeztek, hamburgert és Milka csokit ettem.. még mindig csak arra tudtam gondolni, hogy megvizsgálják a babát, aztán hazaengednek (óóó, én naiv, de komolyan ezt hittem)..

6:45-kor vizsgáltak meg a kórházban: 4 ujjnyira ki vagyok tágulva, szülés lesz! Kezdtem felfogni. Még jó, hogy hoztunk kórházi pakkot.. Átöltözés, fel az ágyra: 7 óra - a nőgyógyászom éppen most kezdte a műszakot.. Kaptam egy kis infúziót, burkot repesztettek (kicsi, csípő érzés), nagy "placcsanással) kiömlött a magzatvíz, majd - mit húzzam-vonjam, mint a rétestésztát - 7:16 perckor második nyomásra megszületett a kicsi babám. Igen, ez a mázli. Nem csupán a könnyű szülés miatt, hanem hogy nem otthon lett meg. Baba és anya született. Kellett egy kis idő, mire felfogtam ezt az egészet. Az egyik első dolog, ami átfutott az agyamon: a következő babánál nagyon-nagyon elővigyázatosan, a legkisebb jelre megyünk be a kórházba, hiszen a második már általában gyorsabban jön.. :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://kellateso.blog.hu/api/trackback/id/tr384336147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása